دانلود نمایشگر
دانلود نسخه اندروید دانلود نسخه ios دانلود نسخه ویندوز

مشاهده دمو...

کاربر عزیز :

متاسفانه در حال حاضر به دلیل بروز رسانی این بخش قادر به نمایش دموی نشریه نیستیم تقاضا می کنیم در روزهای بعد مجددا سعی نمایید

با تشکر- مدیریت نشرآفتاب
0 نفر این محصول را پسندیده اند

مدیریت نشر با تاکید بر تولید کتاب- انتشارات سوره مهر

  • عنوانمدیریت نشر با تاکید بر تولید کتاب- انتشارات سوره مهر
  • قیمت در سایت25000 ریال
  • قیمت پشت جلد50000 ریال
  • دسته بندیمدیریت نشر، تولید کتاب
  • ناشرانتشارات سوره مهر
  • نویسندهحیدر ایمنی، رضا قربانی، مریم محبی / مریم شفیعی سروستانی، محمّدجواد هنرمندساری، مینا والی، قاسم سرا
  • مترجمفهیمه محمد سمسار
  • شابکندارد
  • ویرایشچاپ اول
  • تعداد صفحات157 صفحه رقعی
  • زبان انتشارفارسی
  • تاریخ انتشار 1391
  • مخاطببزرگسالان
  • وب سایتwww.sooremehr.ir
فهرست این محصول تکمیل نشده است
دستورالعمل نگارش
ارایه الگوی مطلوب مدیریت رسانه
تبیین و بررسی خرده فروشی اینترنتی
تجزیه و تحلیل زنجیره تامین در تولید کتاب
بررسی روشها و الگوهای بهینهکاوی
فروشگاههای اینترنتی کتاب و تاثیر فعالیت مخاطبان بر فروش محصولات
مروری بر چالشهای کتاب الکترونیک در صنعت نشر و فعالیتهای انتشارات سوره مهر
مطالعه درباب فرآیند طراحی جلد کتاب
به همراه نتایج نظرسنجی

روابط عمومی انتشارات سوره مهر در سالی که با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نا مگذاری شده است، قصد د ارد تا به انتشار 4 شماره از فصلنامه تخصصی خود به موضوع مدیریت نشر کتاب در ایران بپردازد. اولین شماره از این مجموعه که در مجلد فعلی به علاق همندان و پژوهشگران حوزه کتاب عرضه شده است، شامل مقالاتی تخصصی در حوزه مدیریت نشر کتاب با تاکید بر مقولۀ تولید کتاب در ایران است . تلاش شده است تا با نگاهی ژرف و بر گرفته از دانش آکادمیک ودر عین حال با رویکردی واق عنگرانه به مسائل پیش رو در این حوزه پرداخته شود، تا از این رهگذر امکان عارض هیابی همراه با ارائه مسیر و راهکارهای اصولی و منطبق بر شرایط وضعیت نشر ایران میسر گردد. انتشار این شماره از فصلنامه همزمان با نمایشگاه بی نالمللی کتاب، علاوه بر اینکه فرصت ارائه به مخاطبان و علاق همندان در نمایشگاه را پیدا نمود، این امکان را نیز برای دس تاندرکاران این فصلنامه فراهم آورد تا با برگزاری میزگردی با حضور نویسندگان مقالات این مجلد و کارشناسان این حوزه به غنای هر چه بیشتر این بحث کمک نماید. سه شماره آتی این فصلنامه نیز با موضوع کلی مدیریت نشر و با تاکید بر موضوعاتی همچون اقتصاد نشر، حقوق مالکیت معنوی و... در انتهای هر فصل به زیور طبع آراسته خواهد شد

سایر نشریات این ناشر
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
رسانه‌هاي جمعي از جمله رادیو و تلویزیون و ... امروزه به یک منبع شکل‌گیری واقعیات اجتماعی در جوامع تبدیل شده‌اند. رسانه‌ها مسئول بخش اعظمی از مشاهدات و تجربه‌هایی هستند که ما از طریق آ نها درک خود را نسبت به جهان پیرامون و نحوه عملکرد آن سامان می‌بخشیم.درواقع بخش عمده‌ای از نگرش ما به دنیا، ریشه در پ
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
همانگونه كه پديدآورندگان و خوانندگان عصر اطلاعات و ارتباطات دستخوش تغيير شده اند، ناشران نيز ناگزيرند فعاليت ها، هدف ها، سياست ها، برنامه ها، و كاربردهایشان را تغيير بدهند. اين تغييرات به دانش، آگاهي، آموزش، تأمل، تجربه، نوآوري، و راهيابي نياز دارد. با ذهنيت ايستا و با پيروي از قاعده هاي كهن نمي توا
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مدیران نهاد کتابخان ههای عمومی کشور در اسفندماه 1389 فرمودند: «نهاد کتابخان ههای عمومی با کمک سایر دستگا ههای فرهنگی و اجتماعی کشور، برنام ههایی را طراحی کنند که همه ایرانیان اهل مطالعه شوند. »
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
تعریفی که از کتاب الکترونیک ارائه میشود این است که کتا بهای الکترونیکی یا ebooks صرفاً نسخه‌های الکترونیکی مطالب مکتوب نیستند. بلکه میتوانند، علاوه بر متن، صوت و تصاویر و … را نیز شامل شوند. حال اگر بخواهیم در مقابلْ کتاب چاپی را تعریف کنیم، به این تعریف میرسیم که مجموعه‌ای از صفحات نوشته شده، مصور
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
نشر شکل گرفت که می رود تا انقلاب بزرگی در عرصه صنعت نشر ایجاد کند. انباشتنِ اطلاعات در مواد مختلف، از جمله سي دي، و بازیافتِ آن با سرعت و کیفیت عالی ظهور پدیده چند رسانه ای بود. ترکیب شدن متن، تصویر، و صوت در یک رسانه انقلابی نوین در نشر ایجاد کرد، زیرا این انقلابْ مخاطب جدید، بازار جدید، فناوری جدی
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
فصلنامه کتاب مهر به عنوان نشریه تحلیلی پژوهشی همواره بر رسالت خود به عنوان نشری های کاربردی نیز تا یکد داشته است. در حقیقت همان طور که در شمار ههای گذشته نیز بدان اشاره شده است این نشریه در جهت شناسایی، ارزیابی، عارضهی‌ابی و ارائ هی راه حل برای مشکلات پیش روی صنعت نشر و مباحث وابسته به آن توسط مح

نظر کاربران

نظــرشمـــا :