دانلود نمایشگر
دانلود نسخه اندروید دانلود نسخه ios دانلود نسخه ویندوز

مشاهده دمو...

کاربر عزیز :

متاسفانه در حال حاضر به دلیل بروز رسانی این بخش قادر به نمایش دموی نشریه نیستیم تقاضا می کنیم در روزهای بعد مجددا سعی نمایید

با تشکر- مدیریت نشرآفتاب
0 نفر این محصول را پسندیده اند

بازاریابی اجتماعی و ترویج‌کتاب و کتاب‌خوانی- انتشارات سوره مهر

  • عنوانبازاریابی اجتماعی و ترویج‌کتاب و کتاب‌خوانی- انتشارات سوره مهر
  • قیمت در سایترایگان
  • قیمت پشت جلد0 ریال
  • دسته بندیکتاب و کتاب‌خوانی
  • ناشرانتشارات سوره مهر
  • نویسندهحیدر ایمنی، ابراهیم اسکندری‌پور، سهیل شهبازلو، الیور سرت/فهیمه محمد سمسار، مریم علی اکبری، علی اکبر
  • مترجمفهیمه محمد سمسار
  • شابکندارد
  • ویرایشچاپ اول
  • تعداد صفحات137 صفحه رقعی
  • زبان انتشارفارسی
  • تاریخ انتشار1 مهر 1390
  • مخاطببزرگسالان
  • وب سایتwww.sooremehr.ir
فهرست این محصول تکمیل نشده است
بازاریابی اجتماعی برای کتاب و کتاب خوانی

دو واژه ترویج کتاب و کتابخوانی را همواره شنیده‌ایم، از زمانی که این دو واژه همنشین شد هاند. بارها در کنار هم دیده و شنیده شد هاند. اما به راستی تاکنون اگر از تمام کسانی که این واژه را به کار م یبرند و یا این واژه را از زبان آ نها شنید هایم، در مورد مفهوم و تعریف آن سوال کنیم تا چه حد دامنه مشترکی را از این مفهوم به دست م یآوریم. اغلب نیز پس از آن بر لزوم فرهنگ سازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی تاکید م یشود. این در حالی است که مفهوم فرهنگ سازی به لحاظ مفهومی، علاوه بر آن که دامنه شمول بسیار زیادی دارد، توانایی هد فگذاری و ایجاد تغییر ملموس در بازة زمانی مشخص نیز بر آن مترتب نیست. از همین رو در شماره پش رو از فصلنامه کتاب مهر به موضوع «بازاریابی اجتماعی برای ترویج کتاب و کتابخوانی » پرداخته خواهد شد. بازاریابی اجتماعی در صدد است تا با بهرگیری از قواعد و تکنی کهای مرسوم کمپین های تبلیغاتی تجاری، به رواج یک رفتار فرهنگی مثبت در جامعه کمک نماید. در این مجلد تلاش شده است تا این روش که تاکنون در محیط زیست و بهداشت منشاء تاثیرات شگرف و مثبتی بوده است، در حوزه کتاب و کتاب خوانی مورد توجه و تاکید قرار گیرد. در شماره حاضر ) 3 و 4 - تابستان و پاییز( که در یک مجلد عرضه م یشود، علاوه بر ارائه 4 مقاله تخصصی، 2 گزارش پژوهش نیز در قالب مقالة مستخرج از طر حهای پژوهشی واحد تحقیق و توسعه انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است که م یتواند به غنای ادبیات حوزه نشر کمک شایانی نماید

سایر نشریات این ناشر
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
رسانه‌هاي جمعي از جمله رادیو و تلویزیون و ... امروزه به یک منبع شکل‌گیری واقعیات اجتماعی در جوامع تبدیل شده‌اند. رسانه‌ها مسئول بخش اعظمی از مشاهدات و تجربه‌هایی هستند که ما از طریق آ نها درک خود را نسبت به جهان پیرامون و نحوه عملکرد آن سامان می‌بخشیم.درواقع بخش عمده‌ای از نگرش ما به دنیا، ریشه در پ
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
همانگونه كه پديدآورندگان و خوانندگان عصر اطلاعات و ارتباطات دستخوش تغيير شده اند، ناشران نيز ناگزيرند فعاليت ها، هدف ها، سياست ها، برنامه ها، و كاربردهایشان را تغيير بدهند. اين تغييرات به دانش، آگاهي، آموزش، تأمل، تجربه، نوآوري، و راهيابي نياز دارد. با ذهنيت ايستا و با پيروي از قاعده هاي كهن نمي توا
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مدیران نهاد کتابخان ههای عمومی کشور در اسفندماه 1389 فرمودند: «نهاد کتابخان ههای عمومی با کمک سایر دستگا ههای فرهنگی و اجتماعی کشور، برنام ههایی را طراحی کنند که همه ایرانیان اهل مطالعه شوند. »
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
تعریفی که از کتاب الکترونیک ارائه میشود این است که کتا بهای الکترونیکی یا ebooks صرفاً نسخه‌های الکترونیکی مطالب مکتوب نیستند. بلکه میتوانند، علاوه بر متن، صوت و تصاویر و … را نیز شامل شوند. حال اگر بخواهیم در مقابلْ کتاب چاپی را تعریف کنیم، به این تعریف میرسیم که مجموعه‌ای از صفحات نوشته شده، مصور
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
نشر شکل گرفت که می رود تا انقلاب بزرگی در عرصه صنعت نشر ایجاد کند. انباشتنِ اطلاعات در مواد مختلف، از جمله سي دي، و بازیافتِ آن با سرعت و کیفیت عالی ظهور پدیده چند رسانه ای بود. ترکیب شدن متن، تصویر، و صوت در یک رسانه انقلابی نوین در نشر ایجاد کرد، زیرا این انقلابْ مخاطب جدید، بازار جدید، فناوری جدی
 

رایگان

فصلنامه کتاب مهر
فصلنامه کتاب مهر به عنوان نشریه تحلیلی پژوهشی همواره بر رسالت خود به عنوان نشری های کاربردی نیز تا یکد داشته است. در حقیقت همان طور که در شمار ههای گذشته نیز بدان اشاره شده است این نشریه در جهت شناسایی، ارزیابی، عارضهی‌ابی و ارائ هی راه حل برای مشکلات پیش روی صنعت نشر و مباحث وابسته به آن توسط مح

نظر کاربران

نظــرشمـــا :